VRAAG & ANTWOORD

Ik ben te laat gekomen, wat nu?

Mocht u wijzigingen hebben in de aankomsttijd, horen we dit graag minimaal 24 uur van tevoren. Als het last-minute is, proberen we uiteraard uw tafel bezet te houden. Na 30 minuten zullen we de tafel echter wel beschikbaar moeten stellen voor anderen.

Ik wil vandaag nog komen eten, kan dat?

Ja hoor, dat kan natuurlijk! Wij nemen vanaf 14:00 uur gewoon telefonische reserveringen aan. We kunnen u echter niet beloven dat er nog tafels vrij zijn.

Ik heb een maagverkleining gehad, zijn hier andere tarieven voor?

Bij Wereldsmaken betaalt u arrangementen zonder tijdslimiet, maar niet voor het aantal of de hoeveelheid gerechten wat u eet. Wij kunnen hier dan ook helaas geen toezicht op houden en maken daarom ook geen uitzonderingen.

Is het bereikbaar voor mindervaliden?

Wij bevinden ons op de 1e verdieping, wat toegankelijk is per trap, roltrap en een lift. Verder hebben we geen noodzakelijke verhogingen om te betreden binnen ons restaurant. Uitstekend bereikbaar voor mindervaliden dus.

Zijn er voorwaarden voor de cadeaubonnen?

Cadeaubonnen zijn alleen te gebruiken bij arrangementen door de weeks van 29,50 euro en in het weekend 32,95 euro. Niet te gebruiken in combinatie met andere acties, zoals verjaardagen of door de weekse acties.

Krijg ik korting als we met een groep komen?

Wij bieden inderdaad groepskortingen. U kunt het beste hiervoor even telefonisch contact met ons opnemen voor de mogelijkheden.

Hebben jullie een privacyverklaring?

Uiteraard vinden wij uw privacy erg belangrijk bij Wereldsmaken. We hanteren hier dan ook een privacy policy voor, wat via deze link is te vinden op onze website.

HUISREGELS

VRAAG & ANTWOORD

Ik ben te laat gekomen, wat nu?

Mocht u wijzigingen hebben in de aankomsttijd, horen we dit graag minimaal 24 uur van tevoren. Als het last-minute is, proberen we uiteraard uw tafel bezet te houden. Na 30 minuten zullen we de tafel echter wel beschikbaar moeten stellen voor anderen.

Ik wil vandaag nog komen eten, kan dat?

Ja hoor, dat kan natuurlijk! Wij nemen nog de hele dag gewoon telefonische reserveringen aan. We kunnen u echter niet beloven dat er nog tafels vrij zijn.

Ik heb een maagverkleining gehad, zijn hier andere tarieven voor?

Bij Wereldsmaken betaalt u arrangementen voor een bepaalde tijdsduur, niet voor het aantal of de hoeveelheid gerechten wat u eet. Wij kunnen hier dan ook helaas geen toezicht op houden en maken daarom ook geen uitzonderingen.

Is het bereikbaar voor mindervaliden?

Wij bevinden ons op de 1e verdieping, wat toegankelijk is per trap, roltrap en een lift. Verder hebben we geen noodzakelijke verhogingen om te betreden binnen ons restaurant. Uitstekend bereikbaar voor mindervaliden dus.

Krijg ik korting als we met een groep komen?

Wij bieden inderdaad groepskortingen. U kunt het beste hiervoor even telefonisch contact met ons opnemen voor de mogelijkheden.

Hebben jullie een privacyverklaring?

Uiteraard vinden wij uw privacy erg belangrijk bij Wereldsmaken. We hanteren hier dan ook een privacy policy voor, wat via deze link is te vinden op onze website.

HUISREGELS

ALLE HUISREGELS

  • Binnen ons concept bent u vrij om zelf te bepalen hoeveel gangen u gaat dineren en welke volgorde. Advies is om eerst het assortiment te bekijken en dan pas te beginnen met eten.
  • Wij trachten aan ieders voorkeur met betrekking tot de “tafelkeuze” te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk. Graag hiervoor uw begrip!
  • U betaalt vooraf voor het door u aangegeven arrangement. Uw arrangement start na betaling van uw rekening. U betaalt dus puur voor de duur van het verblijf. Ongeacht hoeveel u gaat eten en/of drinken. Wij adviseren u met het complete gezelschap het arrangement te starten, dus mocht het gezelschap nog niet compleet zijn dan kunt u wachten op de begane grond of in de aankomsthal.
  • Te laat? 30 minuten na uw gereserveerde aankomsttijd loopt u het risico dat uw tafel wordt weggeven aan andere gasten.
  • Om wachtrijen bij de receptie te beperken, kunnen wij slechts één rekening per reservering/tafel accepteren.
  • Langer blijven? – Geen enkel probleem. Wij hebben geen tijdslimieten, uw arrangement geldt tot sluitingstijd.
  • De “kidscorner” is een service die uitsluitend bedoeld is voor gasten van restaurant Wereldsmaken. Ouders zijn altijd verantwoordelijk voor hun eigen kinderen, ook in de kidscorner.
  • Om de prijs-kwaliteitverhouding vriendelijke te houden, behouden wij het recht verspilling van eten en drinken in rekening te brengen (bijvoorbeeld een x bedrag per item).
  • Restaurant Wereldsmaken maakt gebruik van beeldregistratie, deze beelden kunnen verstrekt worden aan de politie of justitie.
  • De Directie is niet aansprakelijk voor diefstal en/of zoekraken van kledingstukken e.d.